woensdag 9 mei 2012

EK relatiegeschenken acties bij de supermarkt

Relatiegeschenken acties bij de super


Elke supermarkt gaat mee in het EK tot nu toe zijn er alleen nog acties bekend van Lidl en van Coop. Hier zal het niet bij blijven, want elke supermarktformule zal een stuk van de additionele omzettaart willen snoepen. In 2008 bedroeg deze taart 31 miljoen. In 2010 was er zelfs 70 miljoen extra omzet te verdelen, doordat een WK een ronde langer duurt dan het EK, omdat Oranje natuurlijk bijzonder goed presteerde en omdat het daarnaast ook nog eens fantastisch mooi weer was.








Er zijn steeds meer feestvierders die een stukje van de taart claimen. In 2008 ging bijna de volledige omzet naar Albert Heijn, in 2010 moest de omzet gedeeld worden met de 13 andere supermarkten die met een premium kwamen. De helft van de Nederlanders doet mee aan een spaaractie. Niet meedoen is voor de supermarkten dus geen optie. Jumbo merkte dit twee jaar geleden: de klanten die spaarden bij een andere supermarkt, besteedden bij de Jumbo 6% minder. Dit jaar kunnen we zeker een actie van Jumbo verwachten, zeker gezien ze de kennis van Super de Boer nu in huis hebben.

Twee jaar geleden waren er rond deze tijd vijf supermarktacties bekend. Dit jaar zijn dit er nog maar twee. Dirk, die twee jaar geleden als eerste zijn WK-gadget introduceerde, heeft er dit jaar voor gekozen om een kortere actieperiode te hanteren. Slim, want de druk om de collectie compleet te maken, is dan een stuk groter. Vorig jaar introduceerde de keten de WK handjes al op 7 mei, ruim twee maanden voor de eerste wedstrijd van Oranje. De actie van dit jaar, er vanuitgaande dat deze er komt, is nog niet bekendgemaakt.





Op maat gemaakte relatiegeschenken

bij 101 relatiegeschenken hebben we ook unieke product ideeen en kunnen we uw relatiegeschenk desgewenst op maat laten maken. 101 relatiegeschenken is toonaangevend in de relatiegeschenken branche. 101 relatiegeschenken importeert al vele jaren relatiegeschenken direct uit het Verre Oosten. Daardoor hebben wij veel kennis over productieprocessen. 


Vooral klanten van de C1000, de Plus en de Dirk gaan het EK volgen. Alle drie de supermarkten hebben hun EK-actie nog niet bekend gemaakt. Klanten van de Aldi en de Lidl zullen het minst naar het EK kijken. Opvallend, want de Lidl is net zijn campagne gestart: “Maak je EK-feest compleet bij Lidl”, met de “Helden van Oranje”-cd met onder andere Johan Derksen en Wilfred Genee.






Al jarenlang leveren wij daardoor custom made relatiegeschenken voor onze relaties. Steeds meer organisaties realiseren zich dat een eigen beeld van promotionele producten bijdraagt aan hun corporate identity. Kijk gerust eens bij onze custommade relatiegeschenken cases of onze originele geschenken.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten